Besök av Niccole & Kian ♥

Idag har jag & Alicia haft besök av min fina vän Niccole & hennes underbara son Kian :) Vi har pratat.. i massor :) Ätit pizza till lunch och bara umgåtts. Himla trevligt måste jag säga. Det var länge sen vi träffades nu så vi hade mycket att prata ikapp nu :) Nu har dom nästan precis åkt hem, och jag har lagt lill tjejen som var super trött efter en hel dag..Idag kom paketet ifrån H&M oxå, tyvär så måste jag byta storlek på några saker, jackan som jag beställde till skruttan var alldeles för stor i stoleken, den kommer hon knappast att kunna ha om en månad :p samma " jeans leggingsen " som jag beställde åt mig, dom var lite för små ;) Så jag tänkte byta till en större storlek, får se när M kommer hem om hans kläder passar :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0