Våran Nyårsafton i bilder

Innan M åkte till jobbet så åt vi lite frukost med hemmagjord juice som jag gjorde i min nya råsaftcentrifug ^^,

Här vill vi minnsan inte ställa upp på kort ;)

En koncentrerad liten tjej

Här har jag hunnit gjort mig iårdning lite grann :)

Sen var det lilltjejens tur

" Titta mamma, jag kan sätta mig upp i babysittern " - jo tack det har vi märkt :p

" Den här konstiga saken som mamma tagit på mig smakar iallafall ganska gott "

Den ljushåriga tjejen är Alicia's näst äldsta kusin Rebecca, sen är det hennes kompis Fanny som håller i Alicia's kompis Kevin ( Det är inte Fannys son hehe )

M's lillasyster Sofia & sen är det Denise närmast kameran

Det vart som väntat en väldigt lugn dag igår, Vi var hos Alicia's moster Anna med familj & åt middag, sen vid halv åtta - åtta tiden gick vi hem till oss igen, Alicia somnade och jag kollade på en film, inget märkvärdigt alls som sagt, men jag förväntade mig inte så mycket heller då jag visste att M skulle jobba, hur som helst så fick vi allafall ha honom hemma på julafton ♥ Det käns som att det var lite viktigare en Nyårsafton måste jag juh säga. Nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem ifrån jobbet så att jag kan gå och lägga mig ^^, antar att det blir riktigt sent idag oxå då vi alltid brukar ligga och prata innan vi somnar ♥ Nej tack för mig, vi hörs imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack o gravid med nr 2



Va mysigt ni verkar ha haft det!

2011-01-02 @ 07:41:40
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman, vad fina bilder :) Hoppas ni får en bra söndag. Kram

2011-01-02 @ 10:32:10
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Gud vad stor hon blivit! Sötnosen <3

2011-01-04 @ 11:37:37
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0