Nya saker till Alicia

Igår när vi var till stan så passade vi på att hämta ut " 6 månaders boxen " från Libero på Lindex :) Som ni vet så innehåller den juh lite smått & gott, tror att det kan vara olika i dom men jag tänkte att jag skulle visa er vad det fanns i våran. Sen så handlade vi även lite nya kläder till skruttan då hon nästan har växt ur alla sina byxor, jag vet inte riktigt vad hon har för konstig storlek just nu, hon har lixom 68 på bodysarna & tröjorna, men dom flesta byxor/leggings i 68 är för små, så himla tråkigt när nästan ingenting passar, så nu köpte vi lite nytt i storlek 74, tror dock att det mesta kommer att vara för stort :( Men hon växer väl i det snart. Hon fick även fyra par nya strumpor, det var behövligt kan jag tala om.

Innehållet i " 6 månaders boxen "









Fick även bli två krokar till Alicias rum som vi hittade inne på en jätte mysig liten affär,
som ligger typ vid Gränby inne Uppsala, Butik Stylish heter den,
dom har även en nätshop som ni hittar H Ä R.

Krokarna har nu JAG ;) satt upp på väggen brevid skötbordet, behövde verkligen nånstans att hänga använda kläder på, som inte är smutsiga :D haha ja ni vet, man tar på ungen kläder ena dagen, sen dagen efter vill man att dom ska ha nånting annat på sig men det dom hade dagen innan är inte smutsigt, vad gör man då? Jo man hänger dom på en krok tills nästa gång man vill anväda dom :D
Så gör jag även med mina kläder haha, då jag har en tendens att byta flera gånger per dag ;)

Här är iallafall krokarna..


Fina va ? Men jag ser nu att det hade vart finare med tre stycken :p

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söta hängare. :)

När vi hämtade ut våran box så fick vi exakt likadana saker. hehe. Trodde också att det skulle variera, men sen när daniel hämtade ut sin så var det likadana saker där i.



Hoppas allt är bra med er. kram

2011-01-27 @ 23:03:00
URL: http://sofialiamdaniel.blogg.se/
Postat av: Miia mamma till My

Det varierar nog från årstid till årstid. När vi skulle hämta våran fick vi först vänta nästan 2 månader för dom tog slut direkt och dom fick inte hem några. tills sist fick jag den sista på lindex i eksjö. och våran överraskning va badblöjor :/ blev lite besviken faktiskgt. så mina vänner som väntat på att lådorna skulle komma in fick sina i samma veva som dom bytte innehåll igen, och dom fick en boll. Ville jag med ha, hade varit ltie roligare för Mysan. Badblöjorna har ja inte ens använt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0