Våran tjejdag ♥

Igår när Pappa M var borta i Västerås med sin bror så hade jag och Alicia lite egen tid :) Det var faktiskt ett tag sen vi var bara hon och jag, eftersom att jag har jobbat och när jag har varit ledig så har vi juh självklart gjort nånting tillsammans hela lilla familjen :) Så vi lekte och busade massor här hemma, sen gick vi till affären och handlade lite och det tyckte Alicia var toppen ^^, efter det så satt vi på en bänk utanför Ica och mös lite i blåsten :p Sen gick vi hem och busade ännu mera, och sen så kom Alicias Farbror´s sambo & deras lilla dotter hit, jag lagade nyttiga pannkakor till oss och sen kom killarna hem och då fikade vi lite :) En super mysig dag helt enkelt :)

Söttjejen i hennes fina tygskor, ska visa er dem nån dag !



Alicia går runt inne på Ica med sin favorit i handen ^^,





Bustjejen ♥



Ellas går alltid ner ;)



Klart att man ska få prova lite piggelin när man har varit lite sjuk och hängig hihi. Första gången Alicia smakar piggelin faktiskt, då vi inte vill ge henne så mycket socker :) Ser ni den tjusiga fläcken på bodyn också ? Så kan det gå när man får äta själv ;) hihi.



Det är roligt att gå en bit och slippa få åka vagn ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0