Äntligen ledig

Idag har jag äntligen varit ledig, efter nästan en hel veckas jobb, som ni märkt så har bloggen fått lida för det, men även annat har fått lida, jag har nästan inte hunnit umgås med Alicia nånting dem dagarna jag jobbat, antingen har hon sovit när jag åkt hemmifrån, eller när jag väl kommit hem så idag har vi umgåts och myst massor :) Vi har varit nere på badet hela förmiddagen ^^, Riktigt härligt då Alicia älskar att bada och allt som har med vatten att göra, sötnosen :) Självklart var kameran med, men den dog efter endast ett par få bilder, men som tur var hade min fina Amanda med sig sin kamera som jag fick låna lite ^^, så när jag fått dem bilderna av henne så lovar jag att visa er dem :)

Hoppas ni mår bra ni som fortfarande tar er tid att komma in här i mellan åt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0