Bal sminkning

(Tidsinställt)

Nu är jag hemma hos Svärisarna och sminkar M´s lillasyster Sofia inför hennes bal :) Känner mig hedrad att jag fått detta uppdrag och nu hoppas jag bara att jag kan uppnå hennes förväntningar, men det ska nog gå bra :) Här är lite den stilen vi kommer att gå efter, Sofia har valt dem två översta bilderna och jag den understa som jag har tänkt föreslå för henne ^^,

 

 

 

Hon kommer att bli super fin det kan jag lova, hennes balklänning är helt underbar och den är skräddarsydd efter hennes kropp så den kommer att sitta som en smäck ;) Och efter ett besök hos frisören så kommer frisyren vara topp, så slutfinischen med sminkningen hänger altså på mig ;) haha :D Ni ska få se bild på bilen som M ska köra henne i sen också :)


Kommentarer
Postat av: sofia backlund

åh jag blev verkigen jätte nöjd med sminkningen. och bilen, den var sjukt söt! jätte snällt att hyra en bil till sin syrras bal liksom, tack så jättte mycket! utan er hade balen inte vart lika bra! kram!

2011-06-09 @ 23:32:48
URL: http://sofiabacklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0