Är du i behov utav en ny bloggdesign ?


Vill du ha en fullständig design så ingår det en personlig header, bakgrund, ikoner , ändring av färg & typsnitt på texten, bakgrundsbild i kommentarsrutan osv, eventuellt övrigt efter eget önskemål.
Men är du bara intresserad av en header så går det bra det oxå ^^,
I och med att jag gör designen i en testblogg så är det lättast för mig att när designen är klar så mejlar du mig inloggningsuppgifterna till din blogg så klistrar jag in designen i dina kod/stil mallar.Eller om du hellre vill så kan jag skicka mallarna i ett mejl så kan du klistra in dom själv.

»Tyvär så gör jag bara designer till Blogg.se & eventuellt till Webbblogg.se«

För en fullständig design så kostar det 150kr, för endast en header så ligger priset på 80kr!
Tänk på att då går pengarna oavkortat till Alicia´s sparkonto :) *fniss*
Så då bidrar du till en god gärning ;) hehe


Du mejlar mig på [email protected].
I mejlet så bifogar du.

»Din bloggadress.
»Eventuella bilder som du vill ha med.
»Vad det ska stå i headern.
»Vilka färger du vill ha på bakgrunden.
»Övriga önskemål, typsnitt, bakgrundsbild i kommentarsfältet osv.

Eller så ger du mig fria händer :)

Kommentarer
Postat av: Erica - 19år - Mamma till Neo & Gravid med syskonet.

Hej :) vilken söt dotter!



jag har en fråga till dej, hur har du lärt dej att göra designer? :) jag vill så gärna också kunna det, men förstår inte hur alla människor lär sig från början? haha :)



mvh erica

2011-03-04 @ 13:22:15
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0