Gårdagen

Skulle försöka uppdatera er tidigare, men som det kanske har varit för fler av er idag så har blogg.se strulat för mig :( Har det gjort det hos er också ?

Ja igår vart det dåligt med uppdatering, men vi hade fullt upp hela dagen, som jag skrev igår så åkte vi först till Tierp och handlade, då vi inte hade någon frukost hemma. Sen när vi kom hem så åt vi lite, sen tog jag ut Alfons på en promenad och efter det så hoppade jag direkt in i en dusch.Gjorde sedan mig och Alicia redo för att gå och möta min bästavän Amanda, som även är Alicias gudmor ♥ (det är även efter henne som Alicia har fått sitt ena mellan namn) Vi mötte upp henne för en fika på badet, där satt vi nog i två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Som vanligt så bara sprang tiden iväg. Amanda är den underbaraste vännen som man nånsin kan önska sig ♥ Efter fikat gick vi in på affären en sväng och sedan tog vi en promenad i solen. Så härligt och så skönt att få träffa en nära tjejkompis som man kan prata om allt med.

Jag igår


Lill hjärtat

Kommentarer
Postat av: inaaa,sabinaaaa

blogg.se har knasat hela dagen idag för mig med.. :(

söta bilder Emma :)

2011-03-16 @ 17:25:43
URL: http://ssbsw.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh så go du är! Jätte mysig dag :)

2011-03-17 @ 18:55:13
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0