God morgon

Som rubriken säger så blev det en God morgon för mig ;) Jag gick nämligen och la mig i "god tid" (21:30) igår, så när Alicia slog upp ögonen halv sju så var det faktiskt inga problem för mig att kliva upp :) Man kanske alltid borde komma i säng relativt tidigt ?

Nu har vi iallafall precis ätit lite frukost, M sover, tror att han satt uppe sent inatt då han "förberede" sig på att jobba EM idag ( 15:30-24:00 - hemma ca 01 ). Han brukar göra så för att han ska orka vara uppe då vi annars brukar lägga oss tidigare än 01. Lill tjejen fick päron & banan yoghurt & jag åt rostmackor med honung på ;) Och till det drack jag den här super goda juicen med blodapelsiner i :)

Vad brukar ni dricka till frukost ?


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Jag brukar dricka juice. Älskar också den där med blodapelsin! Men nu är det betydligt tråkigare frulle som gäller :P

2011-03-25 @ 09:51:31
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0