Kvällsinlägg

Som jag skrev tidigare så var jag och Alicias farmor på stan en sväng idag :) Det blev lite nytt åt Alicia, bla så lämnade vi tillbaka en jacka som jag köpte åt lill tjejen för ett tag sen, den var på tok för stor, fast att det var strl 68 ? :p Kändes som att hon inte kommer hinna använda den mycket innan det blir varmt, plus att den var så "pluffsig", men som sagt, hon fick lite annat nytt ist :) Mer än det var tänkt, som vanligt ;) Men bilder på det får ni imorgon, kameran var sten död så den har jag nu lagt på laddning inför imorgon :) Även jag lyckades få med mig lite smått hem :) Men även det får jag visa er imorn som sagt! :)

Tack för idag Svärmor, det var lika trevligt som alltid att umgås med dig ^^,


Nu är det tyst och lugnt i huset, alla sover utom jag, tillochmed hunden :p Jag tänkte snart göra dom andra sällskap, måste bara vänta på en maskin tvätt som jag slängde in vid elva.

Nej nu säger jag tack för mig ;)



PS.Jädrans vilken träningsvärk jag har idag, haha Otränad någon ? Jo vars lite smått då kanske :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0