Min lilla smällkaramell ♥ :)

Idag fick Alicia göra premiär för den här nya bodyn :)

Tyckte verkligen om färgerna på den och hon såg ut som en liten smällkaramell i den :) hihi sötnosen

Just nu har jag gjort iordning en köttfärslimpa som är inne i ungnen, blev lite sen middag idag då vi har haft besök av Alicia's Farbror,hans Mikaela och deras lilla Minella

 

Senare ikväll ska jag köra igång träningsvideon hade jag tänkt :) Vilken rolig fredagskväll va ;) ? Men M måste ändå lägga sig tidigt då han ska upp och jobba imorgonbitti, så jag har inget bättre för mig iallafall. Nej nu ska jag ta och duka.

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

Va duktig du är som tränar en fredagkväll!

Ja nyttigaRE, de läste jag. Går de bra?



Hoppas limpan smakar, de lätt gott! Kram

2011-03-11 @ 20:51:17
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0