Playdate med Lisa & Elvin

Även idag har vi varit ute på långpromenad i solen och tagit en fika på badet ;) Fast idag med Lisa & Elvin :) Lite mycket fika har det blivit för mig nu på senaste tiden måste jag erkänna. Men å andra sidan så tog vi juh en promenad innan så det jämnar juh ut sig ;) hehe. Roligt att snacka lite mammasnack, men det vart även lite prat om träning faktiskt. Jag känner mig taggad till att börja träna ordentligt. Har faktiskt gjort träningsvideon tre gånger sen jag bestämde mig för att börja med den. Om ett tag kanske jag kan lägga till lite löpning också, har alltid velat tycka om att jogga, men jag har som aldrig riktigt gjort det. Men vem vet, det kanske det kan bli ändring på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0