Syskon och kusin träff.

Nu har vi kommit hem efter en hel dag full med bus och mys. Efter babyrytmiken så gick vi upp i lekrummet och lekte lite med alla barnen, efter det så gick jag direkt hem och hämtade upp Alfons och en burkmat till Alicia. Så gick vi och mötte upp mina Systrar Anna & Maria och deras barn, så gick vi hem till Maria och åt en jätte god sallad till lunch, vid ett tiden kom även våran Syster Linda och hennes barn dit. Så drack vi lite kaffe och snackade massor. Syskon imellan sådär ;) Det vart många skratt kan jag tala om.

Så nu har vi äntligen kommit hem och lill tjejen sover nu i vagnen. Hon har bara sovit i tre kvart på hela dagen så hon var nog lika trött som mig ;) Och hemma hinner jag inte vara särskillt länge. Klockan sju ska jag på Mi and I - klädparty :) Dom har både barnkläder och kläder till oss vuxna :) Ska bli spännande. Jag hoppas bara att jag inte somnar i soffan under presentationen haha :D

Men om man säger så här, vilken småbarns mamma är INTE trött ? :p


Kommentarer
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Ja det är jag som är på bilden :p ja visst är hon lik mig :p

2011-03-23 @ 16:43:39
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

eftersom zelina vägrar ta den flaskan så skippar jag din tävling men tack iaf :)

2011-03-23 @ 16:56:38
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0