" The healthy me "

Igår började mitt hälsosammaRE liv, det innebär absolut INTE att jag kommer att gå på någon diet och träna som en idiot ;) Utan jag har bara bestämt mig för att jag ska bli lite nyttigare helt enkelt, som tex kommer jag att fortsätta fika då & då, men till skillnad från nu så kanske man kan äta en bulle och dricka en kaffe till det, och sen räcker det, inte som nu att jag smäller i mig en bulle och fyra kakor, bara för att det "finns" :p hehe. Och jag kommer fortsätta äta samma mat som nu, bara försöka vara lite duktigare på att äta grönsaker, som jag förövrigt älskar, men orkar oftast inte plocka fram och skära innan maten :p haha, och så ska jag bli bättre på att dricka vatten till maten, förr gjorde jag alltid det, innan och under graviditeten, men nu på senaste har det blivit lite mycket juice,saft och liknande, vilket inte är bra för varken kroppen eller tänderna. Och sen så ska jag försöka att skippa godis,glass och chips och liknande i veckorna, det får räcka med på helgerna ^^, Och till sist så har jag från och med igår börjat med en träningsvideo som heter " Get rid of the mummy tummy " :D Den kommer jag att försöka göra 2-3 gånger i veckan, sen kanske jag kommer lägga till något joggingpass här eller där, om jag orkar :D

Så nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Du vill bara tighta till det hela lite eller? :)



Har du provat att göra plankor? Superbra magträning.

2011-03-10 @ 12:16:47
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: emmy

Vad duktig du är som ska ta tag i detta. :) Jag ska också sluta med att käka allt dubbelt, haha.. Men äre gott så äre ;) Hoppas du har tid & lust att ses snart, var på tok för länge sen nu.. :( Puss!!

2011-03-10 @ 21:24:18
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0