Dagens bestyr

Straxt kommer min fina vän Hanna hit :) Jag ska färga hennes utväxt :) Hon ska nämligen åka på Bandit rock kryssning ikväll, och då måste man juh vara lite extra fin ;) Efter det så ska jag väl tvätta lite, altså snacka om att det blir mycket tvätt när man är en barnfamilj, det känns som att vi alltid har tvätt, även när man har tvättat allt och lyckats hunnit vika allt så är tvättkorgen halvfull när kvällen är slut iallafall haha :D Och det värsta är att jag tror att jag bidrar med nästan mäst tvätt för att jag är en sån som byter kläder typ 3 gånger per dag haha :D

Vad gör ni idag ? Vi har grått & tråkigt väder här idag, hur har ni det med vädret ?

2 dagar kvar till jobb .. iih !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0