Mitt stackars hår upd

Det kanske går att lösa mitt problem trots allt :) Så nu känns det endå lite bättre, jag slipper kanske gå i keps resten av denna månad ;) hehe. Alexandra rekomenderade en mörk beige blond färg som jag ska se till att köpa imorgon så kommer det förmodligen att bli bättre, sen när jag fått pengar så får jag lägga i massa ljusa slingor osv i det :) Jag hoppas verkligen att det går att rädda mitt stackars hår.


Åh jag känner lite ångest idag då jag struntade i att gå på öppna förskolan/kyrkis med Alicia för att jag inte ville visa upp mitt hår, men jag ska åtgälda henne med att gå och bada imorgon trots hur jag ser ut i skallen, vad gör man inte för sin underbara tjej ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hoppas det blir bra med håret nu, lycka till håller tummarna ;) Kramiz

2011-05-05 @ 00:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0