Pepsodent white now

 

Nu har jag via buzzador fått testa tandkrämen Pepsodent white now och tandborsten white system. Som dem flesta tjejer så gillar juh jag allt som har med utseende och liknande att göra så den här kampanjen har passat mig perfekt :) Så vad tyckte jag då ? Jag tycker att pepsodent white now är en perfekt vardagslyx för en mamma som mig som varken har pengarna eller tiden att gå och göra en tandblekning hos tandläkaren. Den är enligt mig absolut värd pengarna och jag att kunna köpa denna tandkräm även i framtiden. Har inte ni provat den än så tycker jag att ni ska göra det ;)


Kommentarer
Postat av: emmy

Hej gumman! Hur är det?? Jag har sommarlov nu, och tycker vi ska boka in en dag då du har tid att ses!! :)



Nee tycker du den där tandkrämen är bra? :P Det gör inte jag, har haft 2st sånna, men inte blir mina tänder vitare :P Inte vad jag tänker på iaf hehe

puss&kram<3

2011-05-23 @ 12:09:06
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: Evelina

Skulle aldrig rekommendera den där! Jag fick ilningar i tänderna (aldrig haft det förr) av den och dessutom så tyckte jag inte man såg någon skillnad alls, trots att jag använde WhiteNow-munsköljet också. Nä, diss från mig!

2011-05-23 @ 19:54:58
URL: http://kolojna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0