Svar på Signes kommentar

Signe om Jag har fått paket: Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

Svar: Hej Signe! Va roligt att du gillar bloggen :) Alltid kul med sådana kommentarer :) Tyvär hade du ingen blogg adress vad jag kunde hitta så jag svarar här istället :) Vad jag vet så är det ingen annan som har haft problem med att lägga till mig via bloglovin. Testa den här länken igen: http://www.bloglovin.com/blog/1440740/emmaochmatte?claim=g9k9hus2n22

Hoppas att det ska funka, säg gärna till igen annars så får jag försöka fixa det.

Är ni fler som inte kan lägga till mig ?

Kommentarer
Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Haha, jag fick en exakt likadan kommentar på min blogg, fast hon kallade sig för något annat. Dom gör bara reklam för sin hemsida :P

2011-05-08 @ 16:44:21
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0