Teve tips :)

Tänkte att jag skulle tipsa er om ett teve program som jag fastnat för :)


Varje vecka så handlar det om fyra nya "brudar", tänk er Halv åtta hos mig fast i bröllops form haha :) Jag älskar juh allt som har med bröllop att göra, mitt eget har jag väl planerat i mitt huvud i några år nu ;) hihi. Det är väl det ända som blir lite "tokigt" med detta program, för det blir juh lite konstigt när tre andra personer ska bedömma & betygsätta ens bröllop, eftersom alla har juh sin egen bild om hur ens perfekta bröllop ska se ut :)


Men det var iallafall ett litet tips till er, programmet går även att se i "programbiblioteket" för er som har Telia boxen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0