Designar som aldrig förr

Igår kväll satt jag efter att Alicia somnat och höll på med lite bloggdesign. Just nu har jag två stycken som jag håller på med parrarellt. Den ena har jag fått helt fria händer med och den andra har jag vissa riktlinjer att gå efter. Så himla roligt att sitta på kvällarna och pyssla med sånt där. Det är verkligen ett utav mina stora intressen just nu. Och extra roligt är det juh faktiskt när man får helt fria händer :) Iallfall när man har någon idé om hur man vill göra. Den här ena hade jag en tanke om direkt när jag började.. och då går det juh så mycket fortare och man känner mer drivkraft till att pyssla med det :)

Tänkte att jag skulle visa er dem sen när jag är färdig, har nämligen gjort en "design blogg" där jag kommer lägga upp alla designer allt eftersom jag får beställningar :) Som en liten portfolio. Det kan väl vara lite roligt?

Kommentarer
Postat av: Sandrah - Mamma till Tova <3

Åh , då kanske jag kan få beställa en jag med ! Är så less på min :)

2011-11-11 @ 12:52:40
URL: http://tovaliv.blogg.se/
Postat av: Mia

Är den ena min??För jagär jätte jätte nyfiken;)

2011-11-11 @ 13:56:42
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Mia

behöver du typ lösenord eller så?

2011-11-11 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0