En påminnelse

Tänkte bara påminna er om min tävling som jag har just nu. Och till er som känner att ni inte kan delta pga utav att ni inte har en iPhone så är det juh ingen dum idé att ge bort ett skal i julklapp till någon man känner? Perfekt present till någon man tycker om!

 

"Jag är med och tävlar hos Mamma Emma om ett SGP skal till iPhone 4 i valfri färg. Tävlingen avslutas den 19 November, var med och tävla här du också"

Tävlingsregler
Kopiera bilden och texten och tipsa om tävlingen i din blogg. Om du inte har någon blogg så Tipsa via din FB (Facebook). Lämna länken i en kommentar och berätta gärna vilken färg du skulle välja om just du vann. Glöm inte Email adressen då vinnaren kontaktas via mejl.

Eftersom att jag har kopieringsskydd på bloggen så finns bilden och texten att hämta hem här.

Lite om SGP skal:
"Ett ultratunt, exklusivt designskal från tillverkaren "SGP", som sticker ut från mängden. Skalet är särskilt utformat med perfekt passform och skyddar din mobil med stil och klass. Dessutom är skalet tillverkat i ett hårt och samtidigt lätt plastmaterial som ger din mobil extremt bra skydd mot repor och andra yttre påfrestningar. I denna påkostade förpackning ingår även en separat skyddsfilm till din skärm"

Specifikationer:
- Enkel åtkomst till alla reglage och knappar
- 1 st skyddsfilm för skärm
- 1 st putsduk
- Färg: Valfri (se ovan)
- Passar iPhone 4


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Jo dom är så fina dom här telefonerna :) Men jag hade inte en knapptelefon ni innan heller.



Jag är med och tävlar och har tipsat här:http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/november/tavling-hos-emma.html



Kram

2011-11-18 @ 15:19:44
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0