Två år & en dag

Vet ni vad jag har missat att skriva ett inlägg om? Igår var det exakt 2 år sen vi fick reda på att jag var Gravid. Tänk att det redan har gått två år sen den där underbara dagen som förändrade vårt liv föralltid. Tänk vilken otroligt lyckligt lottad människa jag är, som har haft äran att få bli mamma. Det är ingenting man ska ta för givet har jag fått lära mig. Det är en otroligt fin gåva som inte alla har chansen att få. Att bli mamma är det bästa som nånsin har hänt mig. Som jag sagt så många gånger förr. Alicia är det finaste jag har, mitt allt ♥




Här på dem översta tre bilderna så är Alicia ca 12 timmar gammal, och detta är innan vi ska åka hem ifrån sjukhuset.

Den här bilden togs på kvällen samma dag som vi kom hem. När mina fina tjejer var och hälsade på.


Här var vär vi nästan precis hade kommit hem ifrån sjukhuset och hälsade på nyblivna Farmor, Farfar & Faster :)

Kommentarer
Postat av: SHORTY

men gud så fin!!! längtar verklign tills jag blir mamma, längtar sjukt mkt. Är himla nyfiken på din liten också :) hihi <3

2011-11-11 @ 23:14:00
URL: http://shortys.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini

Har de verkligen varit sådär små? :)

2011-11-13 @ 09:25:05
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0