Effektiv Mamma

Idag har jag faktiskt varit en riktigt effektiv mamma måste jag få säga ^^, Jobbade först 9-15 och kom hem straxt innan 16, fick nämligen skjuss hem idag, så skönt! Kände att jag fick extra energi idag när jag kom hem då hösten visade sig ifrån sin bästa sida med soligt, friskt väder, plus att jag äntligen har en ledig helg framför mig med absolut ingenting inbokat! Så skönt! Så nästan direkt efter att jag klivit innanför dörren så började jag med att storstäda Alicia's rum, efter det var klart så damsög jag dator rummet & v-rummet och efter det så vart det en liten paus med super god middag! Sen tog jag tag i vårat sovrum, böt sängkläder, damsög och plockade iordning tvätten! Och nu tänkte jag ta ut Alfons! Sen ska vi ta det lunch med film & chips å mys! Kan jag behöva! Ryggen värker en del efter dagen bravader ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

ja dom var verkligen supermysiga :)



Allt är bara bra här med :)



Frågade dig tidigare men du kanske missade det. vad heter typsnittet du använder dig av i dina bilder? :) kramkram

2011-10-15 @ 12:27:35
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0