Frågor om stjärnlyktorna

Ni är några som undrat vart dem fina ljuslyktorna med stjärnor på kommer ifrån, och tyvärr så kan jag inte hjälpa er så mycket. Jag köpte dem nämligen på ett ställe som heter "Owes" som ligger ungefär vid Valbo straxt innan Gävle. Och lapparna där märket stog tog jag bort på en gång när jag skulle ställa fram dem. Men jag antar att dem går att hitta på någon annan inredningsbutik som har lite "shabby chic" prylar. Lycka till :)



Dem lyser himla fint när de är mörkt.


Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Jätte mysiga ljuslyktor :)



Vad heter typsnittet som du använder på dina bilder? :)



Hoppas allt är bra med er. Kram

2011-10-13 @ 09:32:40
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0