L E D I G

Här sitter jag och äter en "sen" frukost för en gångs skull :) Polarkaka med messmör (även e "craving" som jag hade när jag väntade Alicia) och jordgubbsté. Har varit vaken sen åtta ca så det vart ingen jätte lång sovmorgon, men iallfall. Nu är jag äntligen ledig i två dagar, så underbart, har aldrig känts så skönt att få vara ledig, efter 6 dagars hårt slit på jobbet, har knappt hunnit vara hemma nått när jag jobbat. Så nu ska jag NJUTA ! Imorgon börjar Öppna förskolan igen, jag och Alicia ska gå dit hade jag tänkt, ska bli så roligt, det var juh så länge sen nu. Och idag ska vi gå och hälsa på min syster Anna, tänkte att Alicia och Melker skulle få leka lite. Kanske hinner med att ta en magbild och lägga upp idag också :) Ni får hålla utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0