Dags att ta tag i sig själv igen

I veckan så testade jag min vårjacka som jag impuls köpte när jag var gravid, och nu så kunde jag knäppa den :} dock var den lite trång fortfarande! Kanske inte så konstigt då jag har 11kg (?) kvar till min start vikt på 58! Sen förlossningen för snart en månad sen så har jag gått ner ca 6 kg, sen om det är mycket eller lite det har jag faktiskt inte en aning om haha :} Men nu blir det faktiskt lite ändring på livsvanorna här hemma, både för mig och M! Under graviditeten så blev det lite för mycket utav all gofika och Fredagsmys (& Måndagsmys hihi) Jag kommer absolut inte banta eller något sådant, utan det är bara en bra kost och ett sunt förnuft som gäller och det ska bli såå himla skönt! Och funkar det vet jag att det gör, med tanke på att jag gick ner 8 kg extra (utöver graviditetskilona) efter att jag fått Alicia :} Antar att jag kommer att uppdatera er om läget under resans gång, om det kan vara något som intresserar er förstås? ;}


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Lycka till :)

2012-04-09 @ 15:57:11
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0