Hejdå ?

Som ni kanske märkt så går det inte något vidare bra för mig att komma med inlägg här på bloggen, vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte känner någon lust längre? Kanske för att det krävs sån enorm fantasi, tid, och inspiration till att blogga? Självklart är mina barn och min familj min stora inspiration men jag vet inte om det är värt att lägga så pass mycket tid ifrån dem som det faktiskt gör att skriva och uppdatera en välbesökt blogg? Speciellt inte när jag känner att det på slutet vart dålig respons ifrån er läsare, jag menar en blogg är inte en blogg utan er läsare och det känns inte så kul när man lägger ner så pass mycket energi på att blogga och sen inte får några kommentarer. Ni har ju endå varit ganska många som följt oss under en lång tid och när ingen har nånting att säga om det man skriver (både positivt och negativt) så känns det lite som att dem flesta som läser mest gör det för att snoka? Eller aa, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Såklart har bloggen i första hand endå varit för min egen skull för att jag ska kunna gå tillbaka och minnas massa roliga händelser osv i våran vardag, men som sagt, är det värt att lägga så många vakna timmar ifrån dem man älskar på att minnas saker istället för att faktiskt hitta på nya saker tillsammans? Ja som ni märker så är jag lite kluven när det gäller bloggen. Om det blir så att jag kommer tillbaka och börjar skriva igen så kommer det förmodligen inte bli i samma utstreckning som tidigare, tror jag. Men men vi får se hur det blir. Ha det så bra så hörs vi igen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner precis likadant, det är verkligen inte kul att blogga längre!

2012-08-15 @ 08:08:28
URL: http://mmylove.blogg.se
Postat av: Helen

Kanske du ska blogga av anledningen att de är roligt att gå tillbaka att minnas, tyvärr är man ju lite dålig att skriva upp de olika milstolparna i personliga anteckningar (jag iaf) :) Kanske du bara kan blogga någon gång i veckan, fast du kanske vill fortsätta med samma stora skara läsare och därav måste blogga ofta? Jag fortsätter gärna följa dej och hoppas du fortsätter blogga. Själv har jag också tappat lusten men känner ingen press att blogga ofta eftersom den är lösenskyddad med få läsare :) Kram

2012-08-16 @ 20:31:03
URL: http://helenm.blogg.se
Postat av: Carina

Synd Emma! Jag tycker om att känna mig lite delaktig i ditt liv och älskar fotona, speciellt på barnen, du lägger in. Ja, jag vet jag är dålig på att kommentera men jag finns med dig här kanske inte varje dag men ofta ofta!!!!!Kram Carina

2012-08-16 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0