Byxor till Skruttan

En skymt utav vår nya sängram som vi köpte igår får ni också ;)


Alicia behövde lite nya byxor så dessa två par fick följa med hem ifrån stan sist. Dem bruna till höger har faktiskt Pappa M "fått välja" :} Tror dem kan bli fina ihop med någon tröja i rosa eller i beige. Ångrar lite att jag inte köpte två tröjor som jag kollade på också. Jag vet inte varför men alltid om jag köper tex ett par byxor så vill jag alltid köpa en tröja som matchar till :D Trots att hon kanske har tre stycken hemma redan som passar till ;} Är det så för någon utav er också kanske? Kan tänka mig att det är ett rätt "vanligt problem" som jag inte är ensam om haha.

Och sen så fick det bli ett hårband som skruttan har valt själv :} Hon var överlycklig när hon fick riva bland alla hårbanden haha. Lilla vildingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0