Framsteg

Idag har jag och skrutt varit ner och badat, eller simmat som hon säger hihi! Efter det hade vi besök utav Alicias Farbror med familj och igår var vi iväg till Öppna förskolan (första gången på flera månader) Alicia har varit "ledig" med mig hela veckan! Och jag har massor utav härliga bilder att visa er, om jag bara orkade slå på datorn haha! Och vet ni vad? Idag har Alicia somnat (i sin säng såklart) utan att hålla mig i handen, utan att pilla på mina fingrar, och utan att jag har hållit i henne över huvudtaget.. Jag behövde bara sitta bredvid hennes säng. Riktigt stolt mamma! Detta är ett riktigt framsteg i nattningen kan jag tala om! Kan nog räkna på en hand hur många gånger hon somnat utan att använda min hand som "snuttefilt" Sen att det säkert tog över en timma struntar jag i, vi gjorde det iallafall :D Har hunnit med att plocka undan och vika massor utav tvätt idag också, även hängt upp ren tvättat! Nu sitter jag med världens ryggvärk i soffan och orkar som sagt inte ens slå på datorn! Ni får helt enkelt klara er tills imorgon utan bilder, för övrigt så har vi hunnit gå in i vecka 34 nu också! Oj så tiden går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0