Pappa M´s 25 årsdag


I Lördags fyllde världens bästa Pappa och sambo 25 år (tyckte att han nyss var 15 hihi) så jag och Alicia gjorde en jätte god fruktsallad till frukosten, riktigt gott tillsammans med vanilj yoghurt. Sen så fick han paket i sängen, och ett kort med en hund som Alicia hade valt själv på affären :} Under dagen kom det lite familj och fikade och på kvällen åkte vi in till stan och åt på China.



Min snygging skrapar lotter, där får ni även en liten skymt utav presenten som han fick utav mig och Smulan, ett sillver halsband/pansarlänk.

Kommentarer
Postat av: Viola 22årig tvåbarnsmamma

Svar: Skålarna hittade jag på Netto :) Men det var förra veckan och deras utbud varierar ju mycket så jag kan inte "garantera" att de finns överallt dock :)

2012-02-29 @ 14:07:15
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0