Senaste MVC kontrollen



Var ju till Barnmorskan i Måndags men kom på att jag hade glömt att uppdatera er om läget ;) Vi gjorde inte så hemskt mycket denna gång då vi tog dem flesta proverna gången innan istället. Allt var bra med lilla Mini och han/hon låg fortfarande med huvudet nedåt, dock fortfarande rörligt. Blodtrycket var "oförskämt bra" precis som varje gång enligt min härliga Barnmorska. Sf måttet är fortfarande något mindre nu än när jag väntade Alicia, jag hade 33 cm i vecka 35+1 med A och nu hade jag ju som ni ser 31,5 i vecka 34+6. Även hjärtljuden fortsätter att skilja, Alicias var 149 och Mini´s var denna vecka 137/slag i minuten.

Här hittar ni alla mått och liknande ifrån när jag väntade SmulanKlicka här
Och här hittar ni inlägget där ni kan vara med och gissa när Bebis kommer osv Klicka här

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Så kul att se skillnader :) alla mina fyra har skiljt sig..

2012-02-09 @ 21:50:25
URL: http://alexsandras.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0