Sammandragningar

Usch nu ikväll har jag fått sammandragningar och riktig molvärk i mage och ryggslut, även illamående. Antar att det är för att jag skyndade mig och gick så fort hem ifrån Alicias Farmor och Faster, då skruttan var så trött och jag visste att hon skulle upp till dagis imorgon, plus att det var ca 11-12 minus ute. Skyndade mig även när vi gick dit för att jag inte ville att det skulle bli så sent (innan dess var vi och firade min äldsta syster som fyller år idag). Var helt slut när vi kom hem, känner juh att kroppen säger ifrån när jag skyndar mig sådär och jag blir så andfådd att jag måste stanna och andas i mellan åt, förstår inte riktigt själv varför jag inbillar mig att jag kan göra saker nu när jag är höggravid på samma sätt som när jag är icke gravid. Antar att även foglossningen kommer att göra sig påminnd imorgon bitti ;)

Nej funderar på om jag ska ta en dusch och sen gå och lägga mig. Hoppas detta vill gå över snart, speciellt illamåendet, om det är nånting jag hatar så är det att må illa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0