Mina nya tattueringar


Kommentarer
Postat av: Ida

SÅ fina!! Har du Instagram? :)

Förresten, jag undrar bara hur det fungerar med att vara tvåbarnsföräldrar? Fungerar det bra eller var det en jobbig förändring? :) Köpte ni syskonvagn eller hur gjorde ni? Kram

Svar: Hej Ida! Såg att du hittade till min instagram :) Va roligt. Jo det fungerar jätte bra faktiskt, Alicia har tagit alla förändringar jätte bra, hon är alltid super snäll emot Elliot, aldrig dum. Och han skiner upp som en sol när han ser henne. Tror också att allt har gått så bra då Elliot är världens snällaste bebis :) Har ni planer på nr två? ;)Ja vi köpte ju en Bugaboo Donkey, världens bästa vagn enligt mig, jag är supr nöjd med den :)

Kram
Emma Johansson

2012-07-10 @ 12:29:47
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Jättefina tattos!!! Just på handleden och så där fram på axeln (eller på bröstkorgen, hur säger man haha?) har jag med längre funderat över, så fina platser att tatuera på tycker jag :)

2012-07-13 @ 08:52:17
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: sara

hej emma! är lite nyfiken, står "M"et på handen för mamma eller mmatte? ;)kram

Svar: Hejsan! M:et på handleden står såklart för Matte/Mattias :) I år har vi varit tillsammans i 10 år så jag tänkte att det kunde vara en gullig grej att göra :) kram
Emma Johansson

2012-07-25 @ 00:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0