Njuter av lugnet (före stormen?)

Det är helt tyst här hemma! Alla sover middag. M (som ska jobba EM) sover med Elliot inne i sängen, Alicia sover här bredvid mig på soffan, och till och med hunden sover hihi! Kanske skulle ha passat på jag också med tanke på att jag knappast lär kunna slappa särskilt mycket resten utav dagen då jag blir själv med det "lilla sällskapet" ;} Men konstigt nog är jag inte så trött längre, det var värre i morse! Så nu sitter jag istället här framför nya avsnitt utav Mannen som talar med hundar på boxen och njuter lite utav tystnaden :} Regnet öser ner ute för fönstret, ganska mysigt. Men bara så länge man slipper gå ut i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0