Plånbok till iPhone

Här är min nya iPhone plånbok :} Så himla smart och praktiskt för en virrig småbarnsförälder som mig hehe ;} Nu räcker det att komma ihåg en sak när man ska iväg istället för två!

Någon som är sugen på en likadan? Finns i färgerna Hallonröd (som min), ljusrosa, svart och vit! Alla är lika fina, jag skulle kunna tänka mig en utav varje ;} Inuti finns det plats för två kontokort och även ett separat fack för sedlar/kvitton! Dem går åt fort så passa på medan det finns kvar :} 259 kr/styck plus 12 kr i frakt om jag ska skicka dem med posten!


Kommentarer
Postat av: Pauline - mamma till Leya

åh gud så smart!!! jag vill ha en sådan :)!

Svar: Ja dem är riktigt bra faktiskt :) Vilken färg var du sugen på? :) Mejla mig din adress så skickar jag kontonr osv :) [email protected]
Emma Johansson

2012-06-14 @ 18:43:50
Postat av: Anna - Mamma till Nellie -10 & Tuva-Li -12

Jag vill gärna köpa (typ 2st, kanske 3st :) Är det du som säljer eller vart finns dem? :D

Svar: Absolut det fixar vi :) Vilka färger hade du tänkt dig? Mejla mig din adress så skickar jag mitt konto nr osv :) [email protected]
Emma Johansson

2012-06-14 @ 19:10:57
Postat av: alice

Det är inte så bra att ha kredit kort och telefon så närma varandra, kortet kan avmagnitiseras :/ smart ide men tyvärr inte så användbart.
// Alice

2012-06-14 @ 21:10:19
URL: http://alicebjj.blogg.se
Postat av: Petrah

vafasen, har alla nya blogg,se förutom jag? Haha.. vill oxå kunna svara :P

2012-06-14 @ 23:28:34
URL: http://shortys.se
Postat av: carolina

Vad snygga dem var! Väldigt praktiskt. Gillar den röda färgen :)

2012-06-21 @ 21:40:31
URL: http://acarolinas.blogg.se
Postat av: Birre

Finns det fack för kontokort och har du någon röd kvar?

2012-06-22 @ 07:45:43
Postat av: Birre

Läste lite nogrannare såg att du hade skrivit att det fanns fack men finns röd kvar så är jag intresserad

2012-06-22 @ 07:48:01
Postat av: Sara - Blivande tvåbarnsmamma

haft en fin midsommar?? :D

Svar: Ja det hade vi :) Du då? :)
Emma Johansson

2012-06-23 @ 19:20:52
URL: http://frokenkalmar.blogg.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh va snygga! å smart med plånbok och allt i ett :)
finns det nån kvar så är ja väldigt intresserad

Svar: Hej! Ja det finns nog någon kvar, kan kolla vilka färger. Vilken färg var du intresserad utav isf? :)
Emma Johansson

2012-08-04 @ 13:34:53
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0