Bebis förberedelser



Ja nu har vi införskaffat oss lite bebis prylar som saknades hemma, Bepanthen använder vi ju även till Alicia, bästa "rump-salvan" enligt mig haha :} men den var slut här hemma så en ny tub behövdes. Amningsinläggen hade jag kvar från när Alicia var liten (den som spar hon har hehe), jag behövde nämligen aldrig använda ilägg när jag ammade Alicia då jag inte hade "så pass mycket" mjölk. De flesta sakerna som man behövde köpa förra gången har man ju redan hemma nu när man har ett barn sen tidigare. Så som febertermometer, baby olja/lotion/wash, bebis/barn tops osv osv.

Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v. 41 ♥

Sv; Hej och tack så mycket! ja tycker att det är riktigt jobbigt, men samtidigt kan jag inte göra något åt saken. Jag försöker hitta på grejer för att inte tänka så mycket, men jag har mina "up and downs". dagarna går ganska bra, men nätterna är värst! hehe.

Kram och lycka till till dig också! inte långt kvar :)

2012-03-06 @ 18:24:26
URL: http://lillamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0