Nu klagas det här

Nej idag mår jag inte bra, jag har blivit super förkyld :( Snorar, hostar, ont i halsen, undrar om jag inte har fått en släng utav feber också! Så typiskt att jag ska bli sjuk nu, kan inte förstå hur jag ska klara av en förlossning om jag är sjuk? Sov två timmar förut på dagen medan Alicia var på dagis, så skönt! Men ändå känner jag mig trött nu också! Längtar tills M kommer hem! Har så ont i mellan åt också, när jag går så ilar det nåt fruktansvärt ungefär vid bebis huvud, även när jag sitter ner! Det ända som hjälper är att ligga ner! Har även molvärk och ilningar i ryggslutet! Den här "ilande" smärtan hade jag inte när jag väntade Alicia!? Undra hur detta ska sluta :p


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Stackars dig ... krypa på dig ordentligt & vila så mkt du kan !! Bamsekram <3<3<3

2012-03-13 @ 17:58:50
Postat av: Birre

Emma kanske dags att åka in och kolla hur öppen du är E4:an är Inge bra ställe

2012-03-13 @ 20:20:43
Postat av: Helen

men fya, hoppas du kryar på dej innan de är dags. <3 Kramar

2012-03-13 @ 21:36:06
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Har samma ilande känsla. kan knappt gå stundvis fy bubblan

2012-03-13 @ 22:41:02
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0