"Vår BF dag"

Idag var egentligen dagen då Mini var beräknad och nu har han "redan" varit hos oss i 5 dagar! Det känns som att han alltid har varit en del utav vår lilla familj <3 Han är så snäll våran lilla kille! Han skriker inte ens, bara om han är super hungrig och man tar för lång tid på sig ;} Amningen har kommit igång bra nu och inatt åt han vid 23, 02 och ca 05:30! På dagarna sover han nu längre stunder och när han är vaken så är han super nöjd och ligger och tittar runt omkring sig (enligt läkaren på återbesöket igår så kan han "redan" fixera blicken) Två gånger har vi hunnit bada honom och han gillar det jätte mycket :} Alicia gallskrek kanske första månaden som vi badade henne haha!

 


Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis till fina lilla killen! :)

Känns som igår du berättade att du skulle ha en bebis, eller snarare när jag frågade...

Mia på jobbet undrar om du mår illa

Jag: -MÅR DU ILLA?! (rädd för sjukdomar)

Du: - Nej, jag är gravid...

Guuud vad jag skämdes då :P

2012-03-20 @ 18:40:59
URL: http://studentan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis än en gång, han är så himla söt :)



Kram på er :)

2012-03-20 @ 20:55:04
URL: http://www.minvardagiord.blogspot.com
Postat av: Carina

Jättegrattis till lillkillen. Jag har varit på resa och såg först idag att det hade kommit en bebbe. Så glad för eran skull, Emma. Han är sååå fin! Kram Carina

2012-03-22 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0