Älskade baciller

Imorse när vi vaknade så upptäckte jag att Alicia hade fått ögoninflammation..igen. Vet inte om ni minns men jag tror att det var nån gång i höstas som hon hade det, även då hade hon blivit smittad via dagis! Nu hoppas jag bara att Elliot slipper bli smittad! Tydligen har det gått både halsfluss & ögoninflammation på dagis den senaste tiden :( Förstår mig inte på föräldrar som lämnar sina barn på dagis för tidigt (innan dem är helt friska). Jag menar förstår man inte att det bara kommer att gå runt igen då? Jaja vi får hoppas att detta går över snabbt!

Jag, Bebis & Alfons imorse :} Alicia ville inte vara med, hon ville sitta på "egen" som hon så fint säger haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0