Bakslag

Idag har jag haft lite utav en "bakslags dag" eller vad man ska kalla det!? Var så otroligt trött imorse när vi (läs Alicia) skulle gå upp vid sex tiden! Så, slö som jag va fick det bli sen frukost, som bl.a. bestod utav polarmacka.. Sen skippade jag lunchen (=inte bra) & istället blev det korv med bröd till mellis! När vi kom hem så orkade varken jag eller M laga mat så det blev pizza nere på Pizzerian! Tror att det är vädret som gör att jag tappar motivationen att vara nyttig, eller i allafall så skyller jag nog på det ;} Nej nu ska vi för tredje kvällen i rad försöka oss på att se "Hammilton - I nationens intresse" haha! Och gissa vad jag ska göra.. Klämma i mig en Jordgubbsrem som råkade följa med hem ifrån marknaden! ILLA


Kommentarer
Postat av: Helen -mamma till Lea och Ellie

Äh när man Ammar så har man råd med bakslag och ibland måste man få ha sig unnardagar. :) kram

2012-05-10 @ 22:03:01
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Niccole

Efter 7 månaders slit med denna jävla vikt så har jag kommit fram till att bakslagen är de viktigaste, för det får en att vilja springa fortare framåt sen! Man behöver belöna sig själv med gott för att orka nå fram! Huvudsaken att det inte blir varje dag!!



Puss

2012-05-10 @ 22:43:59
Postat av: SHORTY

äsh, du är heeeel grym med att äta nyttigt, det positiva är ju att du kommit igång! Tänk på det istället :) <3

2012-05-10 @ 23:08:17
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0