Dagens bestyr

Vi har hunnit med en hel del idag, dock en väldigt lugn dag överlag! Som ni vet så var vi ju först till BVC, efter det tog vi en sväng förbi affären & vi kom där ifrån med några onödiga impuls köp (bl.a. två filmer till Alicia & en söt liten skål som jag köpt två utav tidigare) som
vanligt när det är jag som handlar ;} När vi kom hem därifrån så somnade båda barnen i vagnen & då passade jag på att fixa lite vid datorn & ringa och boka kyrka inför Elliots dop :} Skönt att ha det gjort måste jag säga. Sen när dem vaknade så åt Skruttan & jag lite lunch, sen var Alicia ute på våran baksida och då passade jag på att dammsuga lite snabbt! Vid tre tiden kom finaste Lina hit, vi drack lite kaffe, & så lekte hon med Alicia i lekparken en stund! Hon hade även med sig två super fina presenter åt Lill killen ❥ Tänkte att jag kunde visa er dem imorgon!

Idag när M kom hem ifrån jobbet så skruvade han isär min cykel åt mig :} Min fina ❥ Imorgon ska den avfettas, tvättas & sedan börjas slipa på! (Och detta ska jag alltså försöka mig på hehe) Ser fram emot hur fin den kommer att bli. Ni ska bara veta mina planer för den ;} Nej nu ska jag slappa framför teven en stund innan läggdags. Imorgon blir det en runda igen, ser faktiskt fram emot det :} Kan ni tänka er ;}


Våran middag idag, som även den är fixad utav M :} Tänk vilken kille jag har ;} ❥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0