Min morgon

Idag när jag klev upp så hade min fina M monterat ihop Smulans nya säng :} Nu är hon en stor tjej och då behöver man ju en stor säng också ;) M hade även städat köket & gjort super god Morsdags frukost :} Nu bär det snart av till stan för lite shopping och sedan ut till Svärisarna som är på båten :} Räkor, kex och massa gott blir det till middag! Detta kommer att bli den bästa Morsdag nånsin :} Det känner jag på mig. Kunde inte finare barn än mina två guldklimpar! Jag älskar er min underbara familj


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Riktigt fina bokstäver. Vart kommer dom ifrån? :)

2012-05-28 @ 21:15:57
URL: http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0