Sommar värme

Vilket väder sommar Sverige har bjudit på den här veckan :} Och inte minst idag! Det märks att sommaren är här då både mina och era besök här inne har blivit färre. Men det är alltid lika roligt att kika in och se att ni fortfarande är ganska så många som är här inne och läser.. Tack till er! Ja vad gör vi om dagarna då? Antagligen samma saker som er :} Solar, leker, fikar, grillar osv. Just nu känns livet allmänt toppen och hela familjen njuter för fulla muggar. Idag har Alicia vart med dagis och kikat på lite djur, under tiden hon var där så passade jag på att Fredags städa, tvätta och mysa med lillebror som bara växer och växer. När vi hade hämtat hem Smulan ifrån dagis så lekte vi ute hela dagen, Alicia sprang i grannarnas vattenspridare och var så nöjd! Elliot sov i skuggan på sitt täcke och till och med hunden var nöjd ;) Till middag grillade vi hamburgare och till efterrätt fick det bli Ben & Jerrys och kaffe! Så otroligt gott! Efter det tog jag en PW/spring tur, helt slut var jag när jag kom hem! Som tur var klarade jag mig undan regnet som kom från ingen stans!

Imorgon är det "Örbyhus dagen" och det ser jag alltid lika mycket fram emot :} Så mysigt med lotter, små knallar och träffa gamla och nya ansikten! Vi har lovat Skruttan att hon ska få åka karusell, om det finns nån i år vill säga ;) haha! Nej nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sedan hämta sista tvätten! Hoppas att ni mår bra alla fina läsare och njut av värmen! Det ska vi göra :}


Kommentarer
Postat av: Daniella

Tack desamma :)



Kämpa på! Allt handlar om tålamod och vilja, alla kan om dem vill :):):)



Stor kram :)

2012-05-25 @ 22:42:06
URL: http://mamaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0