Vår projekt & china mat

Det vart inget hårfix igår, istället hade vi en förmiddag ute, solade lite, myste på en filt tillsammans med Alicias docka som förövrigt nu har fått ärva en solhatt som vi köpte när Alicia låg i magen, hon hade den nog aldrig vad jag kan minnas då vi spenderade den första tiden inomhus & sedan var den sommaren plötsligt slut, nu var då tanken att Elliot skulle få den men den var på tok för liten för våran lilla knubbis hihi ;}

Jaja tillbaka till saken, efter att barnen sovit middag igår så åkte vi till stan & hämtade två cyklar som vi köpt för att rusta upp :} Jätte roligt med lite projekt nu såhär under våren. Ska bli spännande att se hur det kommer att bli! Efter cykel köp åkte vi och tog en china buffé, skönt att slippa laga nåt. Sen åkte vi runt till lite olika affärer, jag fick bl.a. med mig ett par nya fina rosa hörlurar som jag kan använda när jag är ute och går :} Kan visa er dem imorgon eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0