Vissa frågor altså

Anonym om Påfyllning i Smulans sommargarderob: Varför köper man bikini till ett litet barn?

Svar: Vet inte ens varför jag tar mig tiden att svara på denna dumma fråga men jag gör det endå. Anledningen till varför jag tar på MITT barn en bikini.

1. För att det skyddar mot solen när man badar? (Du kanske tycker att det är okej att man har UV dräckt men inte bikini?)

2. För att hon är snart 2 år och man brukar ha badkläder när man badar? Jag vet inte hur du brukar göra!

3. För att jag kanske inte vill att mitt barn ska gå naken bland "främmande människor" på badstranden.

4. Har du varit i ett badhus eller liknande nån gång? Där brukar det b.l.a finnas regler för att man ska ha badkläder på sig?

Hoppas att du fick svar på din fråga :) ?


Emma - Mamma till Tuvaliee om Min morgon: Riktigt fina bokstäver. Vart kommer dom ifrån? :)

Svar: Ja visst är dem fina? :) Dem kommer ifrån Panduro, och från början var dem träfärgade men vi har sprayat/målat dem :) Vet dock inte om dem säljs längre? :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0